Dažnai užduodami klausimai | ZZZ.LT
Paspaudę logotipą sugrįšite į pagrindinį puslapį
Prekių paieška
Suvedę pageidaujamų prekių sąrašą ir paspaudę vieną mygtuką rasite visas Jus dominančias prekes
Paspaudę “Mano ZZZ” prisijungsite prie savo paskyros arba susikursite naują
Pristatymas

Krepšelis

0
Prekių užsakymas
Kaip užsisakyti prekes ZZZ.LT?

Fillmukas aiškiau ir greičiau už tūkstantį žodžių! Mūsų mokomieji filmukai:


Kaip pirkti naudojantis kompiuteriu?


Kaip pirkti naudojantis planšete ar išmaniuoju telefonu?


Kaip žinoti ar mano užsakymas yra priimtas?

Atlikę apmokėjimą gausite patvirtinimą el. paštu. Gavę užsakymą, iškart siunčiame superherojų rinkti Jums prekių. Savo užsakymo būseną visuomet galite pasitikrinti prisijungę prie „Mano ZZZ” skiltyje „Krepšelių istorija”.

Kokia yra minimali krepšelio suma?

Minimali krepšelio suma yra 35,00 € pritaikius visas nuolaidas, jeigu nuolaidų turite. Mažesnių užduočių mūsų superherojus neapsiima vykdyti.

Kaip veikia „Paieška pagal sąrašą“?

Prekių paieška yra naujas būdas surasti reikiamas prekes dar greičiau! Kaip tai veikia? Visą reikiamų prekių sąrašą įveskite skiltyje  „Prekių paieška“ pagal pageidaujamų prekių rūšis (pvz., bananai, pomidorai, jogurtas ir t.t.) po vieną į eilutę ir spauskite “Ieškoti”. Dabar rinkitės iš galimų prekės ženklų ir kraukite į krepšelį. Pabandykite – patiks!

Kaip pirkti pagal receptus?

Nori nustebinti namiškius įdomia vakariene? Arba pasilepinti sveiku desertu? Visus receptus rasite skiltyje „Receptai“taip pat susijusius receptus dar galite rasti ir prekių kategorijos apačioje. Išsirinkite pageidaujamą receptą, pasirinkite porcijų skaičių recepto lango kairiajame kampe viršuje, susidėkite ingredientus į krepšelį spausdami „Pridėti viską“ ir nepamirškite peržiūrėti nuotraukų ar filmuko, kurį Jums paruošėme! Tikrai labai dėl Jūsų stengėmės, skanaus!

Ką reiškia “panašios prekės”?

Panašios prekės - tai tokios pačios arba labai panašios sudėties ir kainos produktai. Panašios prekės dedamos į Jūsų krepšelį išskirtiniais atvejais, kai neturime konkrečios Jūsų užsakytos prekės ir jeigu pirkimo metu nenurodėte, kad atsisakote „Panašios prekės”.


Pavyzdys: užsisakėte 1 kg pomidorų su šakelėmis už 2 €/kg, tačiau superherojus pastebėjo, kad būtent tokių pomidorų nebeliko, tuomet jis gali įdėti 1 kg slyvinių pomidorų už 2,30 €/kg. Už brangesnę įdėtą panašią prekę primokėti nereikės.


Kitas pavyzdys: užsisakėte 1 kg pomidorų su šakelėmis už 2 €/kg, tačiau superherojus pastebėjo, kad būtent tokių pomidorų nebeliko, tuomet jis gali įdėti 1 kg slyvinių pomidorų už 1,70 €/kg. Už pigesnę prekę susidariusį skirtumą galėsite panaudoti apsipirkdami ZZZ.LT parduotuvėje kitą kartą. Visus sukauptus pinigus galėsite matyti „Mano ZZZ” skiltyje „Draugai ir pinigai”. Norėdami susidariusį skirtumą gauti atgal, rašykite mums prašymą el. pašto adresu pagalba@zzz.lt ir pinigus Jums grąžinsime į sąskaitą, iš kurios buvo atsiskaityta.


Jeigu tikrai žinote, kad norite BŪTENT tokio ir TIK tokio sūrelio, kokį išsirinkote, arba, kitais žodžiais tariant, panašios prekės gauti nepageidaujate, galite keisti panašių prekių nustatymus, t.y. nustatyti, kokių prekių nepageidaujate keisti panašiomis. Krepšelio lange skiltyje „Panašios prekės” esančiame langelyje nuimkite varnelę ir koreguokite panašių prekių nustatymus prie kiekvienos prekės nuimdami arba palikdami varneles.

Mokėjimo sąlygos, sąskaitos
Kaip galiu atsiskaityti ZZZ.LT internetinėje parduotuvėje?

Atsiskaitykite naudodamiesi elektronine bankininkyste („Swedbank“, SEB „DnB“, "Paysera"):

1.     Susidėję visas norimas prekes į krepšelį, spauskite “Pirkti”, pasirinkę pristatymo laiką, spauskite “Apmokėjimas”  ir skiltyje „Internetinė bankininkystė“ pasirinkite savo banką.

2.     Paspauskite ant savo banko logotipo ir ZZZ.LT sistema nukreips Jus į banko puslapį, kur prisijungę matysite apmokėjimui paruoštus duomenis.

3.     Įveskite savo interneto banko naudotojo slaptažodžius ir patvirtinkite mokėjimo pavedimą*.

4.     Patvirtinus mokėjimą, elektroninės bankininkystės puslapis užsidarys, o Jūs vėl sugrįšite į ZZZ.LT.

*Pastaba: jeigu mokėjimo pavedimą darote naudodamiesi banko kodų kortele, kai kuriuos pervedimus interneto banke reikės patvirtinti ne tik kodu iš kodų kortelės, bet ir papildomu saugumo kodu, gautu SMS žinute. Šie saugumo kodai siunčiami į Jūsų mobilaus telefono numerį, kurį nurodėte bankui.


Atsiskaitykite mokėjimo kortele (MasterCard ir VISA debetinėmis ar kreditinėmis kortelėmis):

1.     Susidėję visas norimas prekes į krepšelį, spauskite “Pirkti”, pasirinkę pristatymo laiką, spauskite “Apmokėjimas”  ir skiltyje „Mokėjimo kortelė“ pasirinkite savo kortelę.

2.     Įveskite savo mokėjimo kortelės duomenis, skirtus atsiskaityti internetu: kortelės turėtoją (jeigu prašoma), kortelės numerį, jos galiojimo datą ir triženklį kortelės kodą (CVC2 arba CVV2) bei patvirtinkite mokėjimą.

3.     Mokėjimą gali tekti papildomai patvirtinti Jūsų banko nustatyta tvarka įvedant saugos kodą, jeigu Jūsų banko kortelė ar bankas dalyvauja saugaus atsiskaitymo internetu programoje.


Atsiskaitykite grynaisiais pinigais prekių pristatymo metu:

1.     Susidėję visas norimas prekes į krepšelį, spauskite “Pirkti”, pasirinkę pristatymo laiką, spauskite “Apmokėjimas” ir pasirinkite „Apmokėjimas grynais“.

2.     Atsiskaitysite grynaisiais pinigais kurjeriui pristačius prekes. Turėkite tikslią grynųjų pinigų sumą, nurodytą Jūsų užsakyme.

*Pastaba! Atsiskaityti grynais pinigais negalėsite, jeigu užsakėte daugiau nei 200 prekių vienetų ar Jūsų užsakymas viršija 350 €.


Atsiskaitykite naudodamiesi PayPal sistema:

1.      Susidėję visas norimas prekes į krepšelį, spauskite “Pirkti”, pasirinkę pristatymo laiką, spauskite “Apmokėjimas”  ir pasirinkite “Apmokėjimas per PayPal".

2.     ZZZ.LT sistema nukreips Jus į Paypal puslapį, kur prisijungę prie savo PayPal paskyros galėsite patvirtinti mokėjimą. 

3.     Patvirtinus mokėjimą, PayPal puslapis užsidarys, o Jūs vėl sugrįšite į ZZZ.LT.

*Pastaba: Pasirenkant šį mokėjimo būdą taikomas papildomas 2 € transakcijos įskaitymo mokestis.

**Pastaba: Atkreipkite dėmesį, kad PayPal apdoroja mokėjimus Eurais, tad jei Jūsų sąskaita yra kita valiuta, gali būti taikomi PayPal valiutos keitimo mokesčiai.


Užsakymą pradedame vykdyti iškart, kai gauname apmokėjimą už prekes ar kai pasirenkate apmokėjimą grynais pinigais.

Ar gausiu sąskaitą-faktūrą?

Sąskaitas-faktūras rasite prisijungę prie „Mano ZZZ” skilties „Krepšelių istorija”. Tausojame gamtą ir popierinių sąskaitų nevežiojame, tačiau, jeigu norite, sąskaitą bet kuriuo metu galite atsispausdinti parsisiuntę pdf dokumentą iš skilties „Krepšelių istorija”. 

Ar galima perkant gauti sąskaitą-faktūrą įmonės vardu?

Taip, atlikdami pirkimą galite paprašyti sąskaitos-faktūros įmonės vardu. Sudėję visas norimas prekes į krepšelį, spauskite “Pirkti”, pasirinkę pristatymo laiką, spauskite “Apmokėjimas” ir šio lango kairėje pusėje pasirinkite kam išsiųsti sąskaitą-faktūrą. Jei dar neturite suvedę įmonės duomenų, spauskite „Pridėti įmonę“ ir suvedę įmonės rekvizitus, spauskite „Tęsti“.

Pristatymo sąlygos
Kur ir kada ZZZ.LT pristato prekes?

Prekes ZZZ.LT superherojus į Jūsų namus pristato visoje Lietuvoje. Dar daugiau, superherojus visai negailėdamas savęs darbuojasi visą parą – kokiu laiku užsakymas pasiektų Jūsų namus, galite pasitikrinti laukelyje  Pristatymas, esančiame šio puslapio viršutiniame dešiniajame kampe. Vėliau, jau sudarius pirkinių krepšelį ir pasirinkus pristatymo adresą, lange „Pristatymo data ir laikas” patvirtinsite pageidaujamą laiką prekėms pristatyti.


Įprastas pristatymas

Pasirinkus įprastą pristatymą, kurjeris prekes atveš ir įteiks Jums tiesiai į rankas.


-Pateikus ir apmokėjus užsakymą IKI einamosios dienos 17 val., prekės bus pristatytos jau kitą dieną, Jūsų pasirinktu laiku dienos metu. Tą pačią dieną pristatyti nespėtume dėl paprastos priežasties: norime, kad gautumėte pačius šviežiausius produktus, todėl jų mes nesandėliuojame, o surenkame tiesiai iš gamintojų tik gavę Jūsų užsakymą.


-Pateikus ir apmokėjus užsakymą PO 17 val., prekės bus pristatytos antrą dieną po užsakymo, Jūsų pasirinktu laiku dienos metu. Pavyzdžiui: užsisakėte morkų pirmadienį 18.30, antradienį morkas rauname iš ūkininko Kazio lysvių, gražiai jas sudedame į termo dėžę ir trečiadienį pristatome pasirinktu laiku tiesiai į Jūsų namus.



„Nesusitik su kurjeriu“ pristatymas

Jei Jūsų nėra namuose ar tiesiog nenorite susitikti su kurjeriu, užsakymą paliksime termodėžėje, kurią saugiai prirakinsime prie Jūsų durų (vartų). Pasitikrinti, ar Jūsų mieste galima „Nesusitik su kurjeriu“ paslauga, galite laukelyje Pristatymas.


-Pasirinkus „Nesusitik su kurjeriu“ pristatymą ir pateikus bei apmokėjus užsakymą IKI einamosios dienos 17 val., prekes pristatysime artimiausią dieną Jūsų pasirinktu laiku.


-Pasirinkus „Nesusitik su kurjeriu“ pristatymą ir pateikus bei apmokėjus užsakymą PO 17 val. prekės Jus pasieks antrą dieną po užsakymo. Pavyzdžiui: užsisakėte bulvių pirmadienį 18.30, antradienį bulves kasame iš ūkininko Kazio lysvių, gražiai jas sudedame į termo dėžę ir trečiadienį tyliai paliekame prie Jūsų durų.


Daugiau informacijos apie tai, kaip teisingai naudotis „Nesusitik su kurjeriu“ pristatymo paslauga, galite rasti skiltyje „Nesusitik su kurjeriu“ pristatymas – ką turiu žinoti ir nuo ko pradėti? ir, žinoma, kaip visada siūlome peržiūrėti šį filmuką apie termo dėžę. 

„Nesusitik su kurjeriu“ pristatymas – ką turiu žinoti ir nuo ko pradėti?

„Nesusitik su kurjeriu“ pristatymo būdą galite pasirinkti tik po įprasto pristatymo, kurio metu Jus būsite apmokyti kaip naudotis ZZZ.LT „Nesusitik su kurjeriu“ pristatymo paslauga. Įprasto užsakymo pabaigoje, pristatymo datos ir laiko lange varnele pažymėkite skiltį „Pageidauju instruktažo apie „Nesusitik su kurjeriu“ pristatymą“. Pristatęs Jūsų prekes, kurjeris išsamiai papasakos apie „Nesusitik su kurjeriu“ pristatymą, perduos Jums termodėžės užraktą, brūkšninį kodą ir pademonstruos, kaip jais naudotis bei tinkamai pritvirtinti. Išsamią vaizdinę „Nesusitik su kurjeriu“ pristatymo instrukciją rasite peržiūrėję šį 
filmuką apie termo dėžę, o pasitikrinti, ar ši paslauga jau galima Jūsų mieste, galite laukelyje  Pristatymas.


Išklausę instrukciją ir pasirašę nustatytos formos pareiškimą, kitą kartą pirkdami jau galėsite rinktis ir „Nesusitik su kurjeriu“ pristatymą*. Jei pasirinkote šį pristatymo būdą, nepamirškite prie durų (ar vartų) pritvirtinti Jums perduotą užraktą su brūkšniniu kodu. Būsime labai geri ir papildomai išsiųsime Jums sms žinutę su priminimu – juk tikrai norite gauti savo užsakytas prekes. Jei po paskutinio pirkimo tebeturite tuščią termodėžę, prirakinkite ją prie užrakto išorinėje durų (vartų) pusėje.


*Svarbu: pasirinkę „Nesusitik su kurjeriu“ pristatymo būdą negalėsite užsisakyti alkoholinių ir energinių gėrimų. Taip pat didelių (daugiau nei 100 prekių vienetų) ir sunkių užsakymų, kurie netelpa į dvi termodėžes ar užsakymų, kurių vertė viršija 300 € (daugiau skaitykite skiltyse „Ar yra pristatymo apribojimų?” bei „Kokios alkoholinių ir energinių gėrimų pristatymo sąlygos?”).



Ar yra pristatymo apribojimų?

Šiek tiek. Negalite rinktis „Nesusitik su kurjeriu“ pristatymo, jeigu:

-          užsisakėte alkoholinių ir/ar energinių gėrimų (daugiau informacijos skiltyje „Kokios alkoholinių ir energinių gėrimų pristatymo sąlygos?”);

-          Jūsų užsakytas krepšelis toks didelis, kad netelpa į dvi termo dėžes;

-          nusprendėte paišlaidauti ir užsisakėte prekių daugiau nei už 300 € ar daugiau nei 100 prekių vienetų.

 

Nenukabinkite nosies - įprastam pristatymui išvardintų apribojimų netaikome, todėl galite nesikuklinti ir ramiai viską užsisakyti.

Kokios alkoholinių ir energinių gėrimų pristatymo sąlygos?

Jeigu Jums nėra 18 metų, jau dabar galite nustoti skaityti šį atsakymą – alkoholinių ir energinių gėrimų negali įsigyti jaunesni nei 18 metų asmenys. Visiems kitiems galime pasakyti, kad:


-        alkoholiniai gėrimai pristatomi visomis dienomis nuo 8 iki 22 val., išskyrus rugsėjo 1 d.;

-        alkoholiniai ir energiniai gėrimai pristatomi tik įprasto pristatymo metu;

-        atsiimantis prekes asmuo turi pateikti galiojantį asmens dokumentą;

-        atsiimantis prekes asmuo (ar jo adresu esantis kitas prekes priimantis asmuo) turi būti ne jaunesnis kaip 18 metų amžiaus ir blaivus (blaivumo reikalavimas taikomas tik atsiimant alkoholinius gėrimus).

Ar užsisakant prekes taikomas prekių pristatymo mokestis?

Pristatymas yra nemokamas, išskyrus užsisakius pristatymą piko valandomis didžiuosiuose miestuose - tokiu atveju pristatymas kainuoja 0,50€.


Preliminariai kainą galite pasitikrinti skiltyje PristatymasVėliau, jau sudarius pirkinių krepšelį ir pasirinkus pristatymo adresą, lange „Pristatymo data ir laikas” patvirtinsite pageidaujamą laiką ir kainą prekėms pristatyti.

Kaip galiu pateikti papildomą informaciją (pvz. laiptinės kodą) kurjeriui?

Sako, jei nepatekai per duris, eik per langą, tačiau mūsų superherojus mandagus, o ir dėžė dažnai būna sunki... Todėl laiptinės durų kodas labai praverstų. Suvesdami savo pristatymo adresą žingsnyje „Pristatymo data ir laikas“ langelyje „Pastaba kurjeriui“ galite palikti savo norimas pastabas.

Jei adresą jau suvedėte ir norite pridėti pastabą kurjeriui kitam pristatymui, prisijunkite prie „Mano ZZZ” ir paspauskite „Pristatymo adresai“, atsidariusiame adresų lange, spauskite mygtuką „Keisti“, įveskite naują pastabą ir spauskite „Tęsti”.

Kaip pasikeisti (pridėti papildomą) pristatymo adresą?

Prisijunkite prie „Mano ZZZ” ir paspauskite skiltį „Pristatymo adresai“. Atsidariusiame lange pasirinkite norimą keisti adresą ir spauskite „Keisti“. Pakoregavę adresą, spauskite „Išsaugoti pakeitimus“. Jei norite pridėti papildomą adresą, spauskite dešinėje viršuje esantį mygtuką „Pridėti naują adresą“, suveskite adresą ir išsaugokite pakeitimus. Nenaudojamus adresus galite ištrinti.

Ar galite pristatyti mano pirktas prekes kitu nei mano adresu, pvz., tėvams?

Žinoma! Rūpintis tėvais mūsų pareiga. Pirkdami galite nurodyti bet kokį (ir savo tėvų) pristatymo adresą. Galite turėti ir kelis pristatymo adresus (kaip tą padaryti skaitykite “Kaip pasikeisti (pridėti papildomą) pristatymo adresą?”), tokiu atveju, kiekvienąkart pirkdami pasirinkite, kur prekės turi būti pristatytos.

Ar prekių pristatymas vykdomas į ofisą?

Taip. Po ofisus mūsų superherojus irgi bėgioja. Jeigu yra koks nors ypatingas durų kodas, ar kita svarbi informacija (pvz., įėjimas iš kitos gatvės, aukšto numeris, ar kontaktinis telefonas), be kurios bus sudėtinga Jūsų įmonę surasti, prašome įrašyti tai skiltyje „Pastaba kurjeriui“.

Kaip atsiimti prekes ZZZ.LT sandėlyje Kaune?

Užsisakant prekes, „Pristatymo data ir laikas” lango kairėje spauskite mygtuką „Pridėti naują adresą”. Pridėkite ZZZ.LT sandėlio adresą: Kauno m., Savanorių pr. 404G. Tada pasirinkite, prekių atsiėmimą būtent šiuo adresu ir pabaikite pirkimą įprastu būdu.

Jūsų pasirinktu laiku prekės bus suruoštos. Reikės tik atvykti ir atsiimti savo prekes į ZZZ.LT sandėlį. Galimi laikai nuo 5:00 iki 22:00. 

Atvykę į sandėlį paspauskite prekių atsiėmimo mygtuką arba susisiekite su ZZZ.LT +37064796750.

Svarbiausia! Net 10 proc. Jūsų pirkinių vertės nuolaidos kodą atsiųsime Jums elektroniniu paštu netrukus po prekių atsiėmimo.


Pavyzdžiui: Benas vakar per pietų pertrauką turėjo laisvas 10 min. ir užsisakė prekių iš ZZZ.LT už 50€, jas pasirinko atsiimti šiandien 16:00-18:00 ZZZ.LT sandėlyje.

Benas 17:15 atvyko į ZZZ.LT sandėlį, adresu Savanorių pr. 404G, prie durų paspaudė ZZZ.LT prekių atsiėmimo mygtuką. Netrukus ZZZ.LT atidavė jo užsakytas prekes. Benas saugo gamtą, todėl su savimi atsivežė daugkartinio naudojimo maišelį į kurį susidėjo savo pirkinius. Valandos laikotarpyje Benas į savo el. pašto dėžutę gavo ZZZ.LT nuolaidos kodą, kurio vertė 5€ ir kurį jis panaudos jau kito apsipirkimo metu. 


*Pastaba: Nepamirškite užsisakyti ZZZ.LT maišelio, ar turėti savo daugkartinio naudojimo maišelį.

Termo dėžė
Kas yra termo dėžė?

Šioje specialioje dėžėje pristatomos prekės išlieka maksimaliai šviežios - taip Jūs galite pajusti visus pirkimo tiesiai iš tiekėjų teikiamus privalumus! 

Ši nuostabi dėžė yra pagaminta iš EPP medžiagos, kuri yra saugi lietimuisi su maistu, dėl savo termoreguliacinių savybių prekes išlaiko šviežias, yra daugkartinio naudojimo (suteikia galimybę nenaudoti vienkartinių maišelių prekėms pristatyti) ir netgi leidžia nesusitikti su kurjeriu. Turėkite omenyje, kad termo dėžė yra ir po pristatymo išlieka ZZZ.LT nuosavybė. Daugiau apie termo dėžę ir kaip ją atrakinti ir/ar užrakinti žiūrėkite čia.

Kaip grąžinti termo dėžę?

Viskas labai paprasta – Jums tereikia iš naujo užsisakyti prekių ZZZ.LT ir termo dėžę iš Jūsų pasiims kurjeris, jeigu užsisakėte įprastą pristatymą. Jeigu vis dėlto nesugalvojote apsipirkti ZZZ.LT per 14 dienų nuo paskutinio užsakymo dienos, mes prašysime dėžę mums grąžinti. Užsisakykite mokamą dėžės grąžinimo paslaugą (paslaugos kaina 2 €) ZZZ.LT puslapio apačioje pasirinkę skiltį „Termo dėžės grąžinimas”. Termo dėžę galėsite perduoti kurjeriui asmeniškai arba palikti prikabintą prie užrakto, jeigu pasirinksite „Nesusitik su kurjeriu“ grąžinimą. 


Praradau ir/ar sugadinau termo dėžę ir/ar užraktą, ką turėčiau daryti?

Termo dėžė ir dėžės užraktas yra UAB ZZZ.LT nuosavybė, todėl tiek dėžė, tiek užraktas privalo būti saugojami  ir naudojami pagal paskirtį – tik ZZZ.LT prekių pristatymui (ir/ar užstatinės taros grąžinimui). Jeigu termo dėžė ir/ar jos užraktas prarandamas, sugadinamas ar dėl kitų priežasčių negrąžinamas po 14 dienų nuo paskutinio užsakymo dienos po perdavimo, arba dėžė naudojama ne pagal paskirtį ir grąžinama netvarkinga, privalote atlyginti termo dėžės ir/ar užrakto vertę ir/ar termo dėžės valymo išlaidas.


Dėl dėžės praradimo ar sugadinimo visais atvejais prašome susisiekti su mumis el. paštu pagalba@zzz.lt.

Nuolaidos, kodai, draugai ir akcijos atrakcijos
Kas yra nuolaidos kodas ir kaip juo naudotis?

Jei nežinote, kas yra nuolaidos kodas, tai jo dar neturite. Jis Jus susiras pats: galbūt pirkti ZZZ.LT Jus pakvies draugas, o gal kurjeris atsiųs nemokamo pristatymo kodą.

Kodą panaudoti galėsite pirkimo metu suformavę galutinį krepšelį ir Krepšelio lange dešinėje apačioje skiltyje „Turi nuolaidos kodą?“ suvedę gautą nuolaidos kodą bei paspaudę „Panaudoti“. Vienam apsipirkimui galima panaudoti tik vieną nuolaidos kodą.

Kas yra sukaupti pinigai ir kaip juos galiu panaudoti?

Savo sukauptų pinigų likutį matysite prisijungę prie savo asmeninės paskyros ir paspaudę skiltį „Draugai ir pinigai”. Pinigus galite kaupti už pakviestus draugus ir priduotą užstatinę tarą. Toje pačioje skiltyje matysite sukauptus pinigus už prekių neatitikimus, t.y. Jūsų permokėtus pinigus ZZZ.LT (pinigų skirtumą, susidariusį dėl prekės svorio neatitikimo, pinigus už grąžintinas prekes ir kt.). Konkrečiam krepšeliui galimų panaudoti pinigų sumą matysite kiekvieną kartą pirkdami Krepšelio lango kairės pusės apačioje, skiltyje „Galima panaudoti”. Norėdami panaudoti sukauptus pinigus skiltyje „Galima panaudoti” uždėkite varnelę langelyje „Panaudoti”.

Ar ZZZ.LT parduotuvėje yra prekių su akcijomis? Ar akcijos ir nuolaidos sumuojamos?

Siūlome prekių su akcijomis kaip ir bet kuri kita parduotuvė. Tačiau visai ne kaip bet kuri kita eilinė parduotuvė akcijas dar ir leidžiame sudėti su nuolaidomis. Prie prekių akcijų pirkdami savo pageidavimu galite pridėti vieną iš suteiktų nuolaidos kodų.

Kaip pakviesti draugą pirkti ZZZ.LT ir už tai gauti 5 eurus?

Pasirinkę ZZZ.LT laimi visi! Pakvietę naują draugą į ZZZ.LT ir jam apsipirkus pirmą kartą, tiek Jūs, tiek draugas gaunate po 5 eurus. Jums suma grįžta virtualia valiuta į ZZZ.LT paskyrą, o draugui 5 eurų nuolaida yra pritaikoma automatiškai pirmojo pirkimo metu.

Pakviesti draugą galite savo paskyroje pasirinkę skiltį „Pinigai ir draugai“ ir paspaudę „Pakviesti draugai“, kur turite įvesti draugo elektroninį paštą arba telefono numerį. Taip pat pakvietimą galite išsiųsti pasirinkę savo krepšelį: kairėje pusėje galėsite įvesti draugo elektroninį paštą arba telefono numerį. Žemiau matysite informaciją, kiek draugų pakvietėte, kiek iš jų jau apsipirko ir, kiek pinigų susikaupė Jūsų paskyroje.

5 eurus gaunate už pakviestus ZZZ.LT dar nepirkusius draugus, išskyrus gyvenančius tame pačiame namų ūkyje, kuriame jau buvo gautas ZZZ.LT užsakymas, ar įvedus anksčiau ZZZ.LT pirkusių klientų duomenis. Pavyzdžiui, Benas jau du kartus pirko ir gavo ZZZ.LT pristatymus. Tokiu atveju Beno brolis, gyvenantis kartu su juo gavęs Beno pakvietimą susikūręs naują ZZZ.LT kliento paskyrą, užsisakė prekių tuo pačiu adresu. Benas už pakviesto brolio užsakymą negaus 5 eurų į savo sąskaitą.


Vieno apsipirkimo metu galima panaudoti tik vieno draugo pinigus.


Mano ZZZ, registracija
Ar būtina registruotis?

Vaikščioti po parduotuvę, matuotis drabužius galima ir be pinigų. Tačiau jei norite, kad superherojus pristatytų prekes Jums į namus, turėtumėte pasakyti jam bent jau savo adresą. Susidėkite patinkančias prekes į krepšelį ir paspaudę “Pirkti” galėsite prisijungti su viena iš savo socialinių paskyrų (facebook, google, linkedin ar instagram) arba per savo el. paštą.


Vienąkart užpildę duomenis, patogiau užsisakysite prekes kitą kartą, matysite savo užsakymų istoriją, galėsite rinkti nuolaidas ir jas pritaikyti savo pirkinių krepšeliui, paliksite atsiliepimus, galėsite tapti mūsų VIP nariu ir naudotis kitais privalumais.

Kaip galiu tapti VIP nariu ir kokie privalumai manęs laukia?

VIP nariu galite tapti bent vieną kartą apsipirkite ZZZ.LT internetinėje parduotuvėje ir užpildykite ne mažiau nei ¾ VIP anketos (ją rasite skiltyje „Mano ZZZ”) – taip leisite Jus geriau pažinti ir palengvinti Jums apsipirkimą. Tapę VIP nariu, galėsite naudotis papildomais ZZZ.LT parduotuvės privalumais: matysite savo pirkimo įpročius, galėsite pasižymėti savo mėgstamas prekes, formuoti proginius krepšelius ir dažniausiai išmetamų prekių sąrašus bei naudotis kitais ypatingo nario privalumais. Visas papildomas interneto parduotuvės funkcijas, skirtas VIP nariams, matysite skiltyje „Mano ZZZ”.

Kas yra pinigai ir draugai?

Paprastai gyvenime draugai ir pinigai ne pati geriausia komanda, bet tik ne pas mus!  „Mano ZZZ” skiltyje „Pinigai ir draugai” matysite visą informaciją apie bendrą sukauptų pinigų sumą, taip pat galėsite atskirai peržiūrėti sukauptus pinigus už pakviestus draugus, prekių neatitikimus bei grąžintą tarą.

Kas yra mano pirkimo įpročiai?

„Mano ZZZ” skiltyje „Mano pirkimo įpročiai” galėsite apžvelgti ZZZ.LT parduotuvėje išleistų pinigų sumas pagal mėnesius, prekių kategorijas ir/ar konkrečias prekes. Pirmus duomenis matysite praėjus 30 dienų po pirmo Jūsų pirkimo.

Kas yra mėgstamos prekės ir kaip jas pažymėti?

Mėgstamos prekės yra Jums labiausiai patinkančios ir/ar dažniausiai Jūsų perkamos prekės. Norėdami pažymėti patikusią prekę, pasirinktos prekės langelyje dešinėje pusėje viršuje spauskite žvaigždutės simbolį ir pasirinkite funkciją ”Mėgstama prekė”. Visas mėgstamas prekes peržiūrėti, įsidėti į krepšelį ar ištrinti iš mėgstamų prekių sąrašo galite „Mano ZZZ” skiltyje „Mano mėgstamos prekės”. 

Kur galiu peržiūrėti visus savo krepšelius?

Visus savo krepšelius patogiai ir greitai galite peržiūrėti pagrindinio puslapio dešinėje pusėje esančiame krepšelio lange ar tiesiog krepšelio lange, jeigu naudojatės mobiliuoju telefonu ar planšete. Rinkitės iš krepšelio lango viršuje esančių datų ir peržiūrėkite Jus dominančius buvusius užsakymus. Norėdami tas pačias prekes įsidėti į naują krepšelį tiesiog spauskite „Kartoti užsakymą“.


Krepšelius taip pat galite peržiūrėti „Mano ZZZ” esančioje skiltyje „Krepšelių istorija”. Šioje skiltyje matysite visą su kiekvienu krepšeliu susijusią informaciją (datą, užsakymo numerį, pristatymo adresą, krepšelio sumą ir kt.). Norėdami peržiūrėti konkretų krepšelį iš sąrašo, paspauskinte ant pageidaujamo krepšelio ir naujame lange matysite visą su pasirinktu krepšeliu susijusio užsakymo informaciją, taip pat galėsite peržiūrėti ir atsispausdinti užsakymo sąskaitą-faktūrą ir/ar pakartoti užsakymą.

Ups...pinigų ir prekių grąžinimas
Ar galiu koreguoti užsakymą (pristatymo laiką, vietą, pridėti ar išimti prekes), jei jis jau patvirtintas ir apmokėtas?

Šiuo metu užsakius prekių iki 17 val. ir pasirinkus pristatymą artimiausią naktį ar artimiausią dieną, užsakymo laiko, vietos ir sudėties koreguoti negali net mūsų superherojus. Tačiau Jūsų patogumui jau dabar kuriame sistemą, leisiančią tai padaryti ateityje.

 

Jeigu prekių užsisakėte kitam nei artimiausia naktis ar diena laikui, t.y. pristatymo datą pasirinkote poryt, užsakymo vietą ir/ar laiką galite bandyti koreguoti, rašydami mums el. laišką į pagalba@zzz.lt arba gyvai, mūsų interneto parduotuvės puslapyje esančiame susirašinėjimo langelyje (chat). Aprašykite visą situaciją, nurodykite norimo koreguoti užsakymo numerį ir kitą pageidaujamą pristatymo laiką ar vietą. Šiuo atveju laiko ir vietos keitimas yra nemokamas.

Ar galiu atšaukti užsakymą?

Užsisakę prekių iki 17 val. artimiausiai nakčiai ar artimiausiai dienai (rytojui), užsakymų atšaukti ir užsakymuose keisti prekių šiuo metu negalėsite - nuo pat tos akimirkos, kai užsakėte mūsų parduotuvėje prekes, jos pradėjo savo kelionę iš tiekėjo pas Jus. Norime, kad gautumėte tik pačius šviežiausius prduktus, todėl beveik neturime likučių.


Savo užsakymą galėsite atšaukti, jeigu iki pristatymo dienos, kurią esate pasirinkę, yra likusios daugiau nei 4 (keturios) dienos. Užsakymas atšaukiamas rašant laišką su trumpu situacijos nupasakojimu į pagalba@zzz.lt arba gyvai mūsų interneto parduotuvės puslapyje esančiame susirašinėjimo langelyje (chat), ir nurodant pageidaujamo atšaukti užsakymo numerį. Šiuo atveju taikomas 5 € dydžio užsakymo atšaukimo mokestis. Atšaukus užsakymą, sumokėtus pinigus, atėmę atšaukimo mokestį, grąžiname į sąskaitą, iš kurios buvo atsiskaityta už prekes.


Visais kitais (neišvardintais) atvejais, norėdami atšaukti užsakymą rašykite laišką į pagalba@zzz.lt arba į gyvai mūsų interneto parduotuvės puslapyje esančiame susirašinėjimo langelyje (chat). Aprašykite susiklosčiusią situaciją ir nepamirškite nurodyti užsakymo numerio. Stengsimės kuo greičiau Jums atsakyti ir pateikti galimus sprendimo variantus. 

Ar man reikės primokėti, jei gavau daugiau sveriamų prekių, nei užsakiau ir sumokėjau?

Superherojai demonstruodami savo galią kartais persistengia, tad jei pristatėme prekių už didesnę sumą, nei sumokėjote, už papildomą svorį Jums mokėti nereikės.

Permokėjau. Ar man bus grąžinti pinigai?

Būna dienų lyg tyčia – penktadienis, 13-ta, ar šiaip už lango lyja… Jei gavote prekių už mažesnę sumą nei apmokėjote, jei gavote ne visas užsakytas prekes, arba kai kurias prekes grąžinote, susidariusį skirtumą matysite „Mano ZZZ” skiltyje „Draugai ir pinigai”. Šiuos pinigus galėsite panaudoti kito apsipirkimo metu atsiskaitydami už prekes arba pateikus prašymą el. paštu pagalba@zzz.lt, grąžinsime pinigus per 10 (dešimt) kalendorinių dienų Jums į banko sąskaitą, iš kurios buvo atsiskaityta už prekes.

Ką daryti, jei pastebėjau, jog siunta neatitinka mano užsakytų prekių (neatitinka kiekis, kokybė ar kt.)?

Prekės privalo būti kokybiškos, todėl visada būtinai patikrinkite. Jei pastebėjote, kad siunta neatitinka užsakytų prekių, prekės yra nekokybiškos, jų galiojimo laikas yra pasibaigęs, informuokite mus kuo greičiau, tačiau ne vėliau kaip per 8 val. nuo prekių pristatymo: el. laišku pagalba@zzz.lt arba rašydami gyvai mūsų interneto parduotuvės puslapyje esančiame susirašinėjimo langelyje (chat). Rašydami nurodykite tikslų nekokybiškos prekės pavadinimą, užsakymo numerį, trumpai aprašykite dėl ko kreipiatės ir pridėkite nekokybiškos prekės nuotrauką. Jeigu delsite, nebegalėsime užtikrinti, kad susidariusią situaciją išspręsime Jūsų naudai.

Užstato sistema ir taros grąžinimas
Ar ZZZ.LT priima užstatinę tarą?

TAIP! Džiaugiamės galėdami rūpintis gamta drauge su Jumis ir pranešame, kad ZZZ.LT „taromatas“ nuo šiol – Jūsų paslaugoms! Namuose sukauptą bet kur pirktą stiklinę, metalinę ar plastikinę užstato ženklu pažymėtą tarą galėsite grąžinti bet kurio ZZZ.LT pristatymo metu. 


Norėdami grąžinti tarą, savo užsakymo lange varnele pažymėkite „Noriu grąžinti užstato vienkartinę gėrimų tarą”. Gavę savo užsakytas prekes, termodėžėje rasite ir specialų maišelį – į jį sudėkite švarias nepažeistas gėrimų pakuotes ir visą šį gėrį patalpinkite į termodėžę. Vienu kartu galite grąžinti ne daugiau butelių nei telpa į vieną termodėžę. Kiek sutalpinsite, priklausys nuo grąžinamų butelių talpos.


Į vieną termodėžę telpa:

1,5 l - 25 buteliai

0,5 l - 60-100 butelių


Iš kurjerio gautą Jūsų tarą suskaičiuosime ir už kiekvieną tinkamą gėrimo pakuotę į Jūsų ZZZ.LT sąskaitą sugrąžinsime po 0,10 €. 

Paversk planšetę ir prašviesės akyse
Ar Jums jau yra 18 metų?